resnica ali izziv

8/14/2017

Na začetku pisanja tega sestavka imam dve želji. Prvič. Da bi znal predati sporočilo in, da bi ga vi znali sprejeti. Da bi se mogoče celo odprla debata. In drugič, upam, da vse skupaj ne bo zvenelo kot en velik bitchfest šestnajstletnic iz Šube, ki so šle špricat mato, ker so »pol zmenjene za mali pomfri pa šejk v meku in morjo prej še v hm. Soričau.« 

Za pisanje posta sem se odločil predvsem zaradi stanja v katerem smo, da naredimo nekakšen reality check in gremo naprej. Pred časom sem sicer že nekaj nabluzil o real ljudeh. Danes si želim zapis dopolniti, ker mi je zadosti povečanih riti in rožnatih flamingotov. 

Naj uvodu dodam še trezen opomnik, da tudi sam na sledeče nisem imun. Vsi smo totalno busted. Se pa trudim, da bi vseskozi opozarjal na spremembe v noti been there-done that. Upam, da bo tudi ta objava pripomogla k zavedanju in ozaveščenosti, če pa ne, pa vsaj k opominu.



5 MIN SLAVE 

___________________________________

Vsi poznamo misel, o tem, da bo vsak zemljan v svojem življenju slaven vsaj 5 min. Če kdaj, potem danes to gotovo držiSocialna omrežja so s seboj prinesla nove zvezdnike. Zvezdnike, ki to niso. Nekaterih se je prijel celo naziv influencerji oz. vplivneži. Idealni boki, naštudirana poza, nova poletna obleka, najjače patike, najlepši vzorec na kavi, popolna svetloba, najbolj roza stena v mestu, designerske zadevščine, nori avti ... Blablabla. Gre namreč za izjemno priložnost za katero so nekateri že močno zagrabili, drugi pa vztrajno plezajo proti cilju. V Sloveniji je za plezanje trenutno res idealen čas. S kuriranjem mikro vsebin posamezniki svojim sledilcem predstavljajo vsebine/zgodbe in na različne načine pridobivajo interes in zaupanje svojih sledilcev. Bolj kot je vsebina zanimiva, večja je baza sledilcev in s tem doseg. V porastu je tudi t. i. vplivnostni marketing, kjer gre za izkoriščanje že vzpostavljenih kanalov, predvsem za promocijo izdelkov in storitev, ki jih ponujajo podjetja. Kakovostno predstavljene vsebine so v objave tako dobro vdelane, da se jih ne sme niti opaziti. Ciljna skupina tako odkriva novosti, prednosti, pridobiva popuste, sveže informacije, aktualne novice in ve (misli, da ve), kaj je trenutno in.

Da ne bo pomote. Sponzorirane objave, ambasadorstva, predstavitve izdelkov in produktov na socialnih omrežjih so nuja. Za podjetja celo odločno cenejša. Osebne izkušnje in dodatna vsebina, ki jo influencerji pripravijo za svoje baze so plus tako zanje, kot naročnike. Pri tem je nujno, da instagramer, bloger ali semi slavna oseba ostane zvesta sebi in se preprosto ne proda. V kolikor oseba postane ambasadorka večih izdelkov in storitev, prične izgubljati svojo kredibilnost.

Poznam veliko primerov, ki dobro delajo in se na omrežjih dobro predstavljajo. Ne mešajmo tega z resničnostjo, poudarjam predvsem avtentičnost profilov, ki me vedno znova pritegnejo. Takih profilov si želim. Ne želim generičnosti, ki predstavlja trenutne trende in na ta način nabira všečke ter gradi bazo s slabo slovensko osnovo. In prav k temu vas želim spodbuditi.


#BASICBITCHEZ

_________________________________________


Ko zadnje čase skrolam po feedu se mi zdi, da v Sloveniji in svetu živi preveč enakih ljudi. Nenadoma so vsem všeč monstere, vsi imajo piknike na kavčih iz palet, vsi plavajo s flamingoti, vsi snemajo porniče s hrano ... V poplavi kav v roza skodelicah na marmornatih mizah se izgublja pristnost. Tista osebna. Različnost. Karakter. Problem se izkaže, ko pričnemo s spreminjanjem svojih navad, prioritet predvsem pa potreb na način, ki bo godil svetu in ne nam. Lahko si priznamo, da fotogeničnega zajtrka ne pripravimo le zaradi sebe, pač pa tudi zaradi obveznega fotografiranja. Vsi smo že bili tam.

To nikakor ne pomeni, da ne bi smeli s svetom deliti krasne fotografije, ki je ustvarjena le z namenom, da se jo fotografira in deli. To ne pomeni, da ne bi smeli za pripravo fotografije uporabiti vseh svojih talentov in zmožnosti. Že Strojeva Luiza Pesjakova si je svoj angelski obraz dala naslikati na tuje telo, ki si ga je kar izbrala. O fotošopu in drugih appih se jim takrat še sanjalo ni. 


ID = INDIVIDUALNOST + DRUGAČNOST

_________________________________________


Po mojem mnenju je uspešen uporabnik socialnega omrežja tisti, ki mu doda neko vrednost. Če je ta estetska, v moji knjigi gotovo dobi kakšno dodatno zlato piko. Zame je uspešen uporabnik socialnega omrežja tudi tisti, ki ga zna s pridom uporabiti za širjenje svojega socialnega kroga tj. vez in poznanstev ali pa celo za ustvarjanje kariere. Kako uspešno? Prav tu pa se izkaže posameznikova kreativnost in spretnost.

Opažam, da sam želim slediti trendom, a vseeno ostajam zvest sebi in svojim prepričanjem. Vedno razmišljam o svojih prednostih in pogledu na svet. Kako izstopam? Po drugi strani pa zadeve ne jemljem tako resno. Imam srečo, da kreativnost pride na plan takrat, ko mora. Rad jo podelim.  

Treba je najti ustrezno ravnovesje med karakterjem, dejanskim življenjem in po možnosti promotorjem.


KATERI FILTER?

_________________________________________


Kljub temu, da instagram in množica drugih aplikacij ponuja širok izbor filtrov, večina pozablja na osnovnega. Lahko bi mu rekli tudi meja. To je lahko meja okusa. Meja spoštovanja. Želel bi si, da bi pred objavo pomislili, kako bo ta zapis ali fotografija vplivala na mojo prihodnost in kaj z njo sploh želim doseči? 


MOVING ON.

_________________________________________


Zlate ribice pravijo, da ima lahko vsak tri želje. Zato naj bo moja poslednja želja ta, da si vsi skupaj prizadevajmo iskati nove smernice, upoštevali osebni filter in ustvarjali boljši jutri. V tem tavanju iskanja novega smo skupaj.


     
                                                       


Nauk te zgodbe je po mojem tak.

__________________________________


Ostanimo samosvoji.
Izkoristimo priložnosti.
Ne lažimo.
Ne jemljimo vsega zelo zares.



PREBERI TUDI TO

0 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.