mesec in pol

7/14/2017

Mesec, ko se je zgodilo nekaj čisto malo več od nič. 
Prečesal sem svoj insta, da vam povem še kaj več.

/ /

Tevice so gold. Sploh v poletnem času. In beseda gold je nov izraz za cute.
-
Čeprav obut, vseeno najraje hodim bos.

Sedaj pijem tri različne vrste kave. Odvisno od dneva. In mi je všeč, da imam izbiro.
-
Mami je naredila filane paprike z vrta, ki so sedle, kljub vročini.

Čeprav pravim, da sem zaključil, sem v resnici šele začel.
-
Ne vem, če se mi da.

Barvna kombinacija poletja sta roza in rdeča.
-
Všeč so mi terrazzo tla na balkonu. Na njih pa katalog razstave #slosign, projekta, ki predstavlja oblikovalce,
ki svoj navdih črpajo v slovenski tradiciji.

Izšel je nov Outsider za katerega sem tudi jaz prispeval nekaj besed.
-
Poletje v črnem. Izzivalno.

Všeč so mi velika polja žita. Velja tudi koruza. Najbrž je kriva tista poenotenost površine, 
ki jo gradi toliko različnih delov.
-
Ta freska je totalno presenečenje. Tok lepa, da bi jo loh gledu še 100 let.


Dve Ani na en mah.

Sprehodov ne zamenjam za nič. Sprehodov ob sončnem zahodu pa sploh ne.

Ne pijem več kave z mlekom. Sploh ne pijem več mleka.
-
Bazilika diši po poletju. Poletje diši po baziliki.

V resnici mi je poletje še kar všeč. Letos je zelo drugačno kot lani.
Živim iz dneva v dan.

Kako? 
Spremljaj me tu:

A post shared by M A R K O K L E M E N S. © (@klemen_podezju) on

PREBERI TUDI TO

0 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.